tisdag 4 mars 2014

Feng shui studier :)

Underbart att läsa om detta ämne Feng Shui,
för ett hem i harmoni och härlig energi.





Håller just nu på med bauga-kartan över mitt hus.
Det som ligger prio ett på min lista för bättre feng shui 
är att RENSA RENSA RENSA bort en massa saker!!!

Eftersom Jamie har flyttat 
och vi har återtagit rum som företaget har fyllt tidigare,
så finns det just nu en hel del saker och ting överallt.
Kaos som ska förvandlas till härlig energi.
Jag känner att när jag har det rörigt och många onödiga ting
 så tar det verkligen min energi och stressar.






Perfekt att skänka bort kläder och en del saker till kvinnojouren
och sälja en del möbler på blocket.
Tips: Alla slantar vi får in på saker vi säljer
hamnar i ett kuvert för blivande solresa :)
 







Inga kommentarer: