måndag 11 augusti 2014

Underbara sommar...

...som har bjudit på så mycket värme och glädje.

Har bland annat hunnit vara ner till min födelseort 
Härnösand och hälsat på min mormor
och min underbara vän Carola.
Under en dag lekte vi med kameran och utstyrsel
i hennes fotostudio. SUPERKUL!!!
Det blir det att utveckla och göra igen :)
Carolas hemsida walkinbeauty.se



Jag ... :)



Älvan Carola...

Jag i min fulla styrka :)



Vackra Carola!



Mötte upp familjen och hälsade på lillebror i Uppsala
för att sedan resa en vecka till Öland med ena syrrans familj.
Ljuvligt hade vi det och även tur med vädret ;)

Lillsyrran & jag.


Celina älskade att fånga upp och inspektera maneterna.



Magiska solnedgångar vid stugan. Ljuvligt att sitta på verandan på kvällarna och lyssna till havets vågor.

Mamma och mormor har just varit här en vecka och hälsat på.
Celina har fyllt 11 år.
Reporter och fotograf har varit här för ett reportage.
Har stängt butiken och webbutiken i helgen.
Så nu gäller det att fokusera
 och ta krafter inför de nya målen ;)

Hoppas du också har haft en härlig sommar!!!




Inga kommentarer: