måndag 3 november 2014

Årstiden för innemys

Nu brinner det levande ljus för fullt här inne.
Fårskinnen och renskinnen har plockats fram.
Ute ting från trädgården har plockats in.
Några av trädgårdsväxterna har landat i fönstren.



Just nu har en av ute bänkarna landat i 
vardagsrummets matdel.






Ja, saker och ting går verkligen att 
använda till olika funktioner.
Som jag brukar säga 
"släpp loss fantasin"
se utanför ramarna.





Jag släppte lös fantasin i våras ;)
och tog in två av huset fönsterluckor och målade dem svarta.
Använder dem som dekorationer istället för gardiner.









Ha en fin start på veckan!!!




2 kommentarer:

Mia sa...

Hej Jane! Va kul å se att du bloggar lite igen, älskar dina bilder :-) får kika vidare ordentligt senare när jag gjort mina sysslor. Du frågade om mina små stjärnor, dom har jag köpt hos Katherine som har webb shopen fågelblå, kika in där idag, tror hon har några stjärnor ute nu. Ha det gott kära du och på återseende/ kram mia

helandehem sa...

Tusen tack gulliga Mia! Så snällt sagt. Vad glad jag blir :) Tack för tipset, tyckte att stjärnorna var så fina.

Kram på dig fina Mia!