onsdag 11 februari 2015

Walk In Beauty ...




VÄNSKAP
Vänner är en stor gåva
 som livet ger.
Min vän Carola är en sådan vän,
sedan tonårstiden. 
Jag är så stolt och tacksam 
för vår vänskap.
Hon finns alltid där för mig,
 ger mig styrka och pepp
 i mina svagare 
och mörkare stunder,
när jag går vilse.
Hon tar fram min 
inre styrka och gudinna.



GÅVA
Det är en fantastisk gåva
 vi kvinnor kan ge
 varandra,
att plocka fram varandras
 inre styrka och 
gudinna.
Att känna stolthet
 över varandra, 
överösa varandra med 
goda ord och handlingar.

Kika in på Carolas hemsida
 (tryck på länken ovan så kommer du dit)
Även på hennes instagramkonto @carolaharrisonholmberg
(Tryck ovan på länken)





Där finner du massor
 av vackra bilder på
 växter, landskap, porträtt, 
gröna drink recept, 
mediyoga, yoga malas 
och mycket mer :)






Carola har dessutom 
tagit många av bilderna i 
Agneta Nyholm Winqvist 
nya bok 







1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Så finns bilder. Ska kika in på hennes blogg. Kram Suss