söndag 13 december 2015

Vintermys...

...bjuds det på i stora lass
 denna årstid.
Mys med vänner, 
luciatåg, tända ljus och brasor.
Dessutom kryllar det av 
godsaker överallt.

 





Denna tid innan jul innebär även
 ett stort fång av stress.
Hur jag än försöker att inte bli stressad
 så märker jag av klassikern glömskan ;) 
Hur många gånger denna vecka
 har jag inte gått iväg för att hämta något,
men det är totalt bortblåst 
när jag är på plats.
Det enda som funkar då
 är att gå tillbaka så "ploppar" 
det upp igen.
Jag misstänker att vi är många
 som drabbas av detta symtom.




JOY TO THE WORLD



Vi hade en underbar kväll igår med
 "julmys", kära vänner 
och deras älskade barn.
Fullt hus med 20 pers blev det.
Celina och jag hade planerat
 små överraskningar
och lekar till stora och små,
 superkul att se allas engagemang
och glädje. Så tacksam!


Hoppas du har haft en mysig söndag
 och luciamys.

Kram kram Jane

 

Inga kommentarer: