tisdag 25 juli 2017

Hej älskade vänner!

Nu har vi äntligen kommit på plats.
Rum efter rum har börjat få sin prägel.

Ett favoritrum är detta vardagsrum fyllt av ljusinsläpp i form av stora fönster och högt i tak.
Vi har hunnit vara på denna 
underbara adress i tre veckor
åh jag kan bara säga att jag stortrivs 
och är förälskad i huset och dess omgivning.
Jag drog med mig blommor eftersom ja inte trodde att det fanns så många i trädgården men det visade sig att denna fantastiska trädgård innehöll allt jag önskade.


Ett hav av pioner i olika färger.
Plats för våra utemöbler i ett hav av växter.

Vår hyresvärdinna 
är dessutom världens gulligaste.

Jag är oändligt tacksam!!!

Denna nyrenoverade 
sekelskifteslägenhet mitt i stan
I fantastiska HÄRNÖSAND.
EN SKATT


Kontoret  


Huset har en underbar historia, 
så jag ska forska vidare ;) 


STOR KRAM
Jane




Inga kommentarer: