tisdag 16 oktober 2012

Vilken toppenhelg!

Har varit på "kickoff" med körgänget i helgen, vi hann med spa, go middag och massor av sång. Så fantastiskt roligt. Ett underbart gäng som jag får positiv energi av. Guld värt.


När jag kom hem bjöd min man mig och barnen på 3-rättersmiddag, Thai Garden (Luleå), supergott och supermysigt. Familjen rullade sen hem till filmkväll:) 

Försökte få mina älsklingar att posera, det gick väl si så där ... men desto charmigare blev det:)





Igår under körträningen sjöng vi julsånger för full hals inför kommande julkonserter. Vilken julkänsla jag fick. Var tvungen att smaka lite glögg när jag kom hem, åh va gott det smakade :)
Julkänslan minskade inte idag heller, då det snöar för fullt ;)

Idag har jag fixat affisch till Lyckliga Hems kommande tjejkväll. Även skickat in material för att trycka upp affischer för att sätta upp i byn, spännande att se dem live sen.


Love Jane


 






Inga kommentarer: