tisdag 5 februari 2013

Hemma hos Carolyn

Hej!
Börjar komma in i vardagen igen:) Har varit fullt upp på sistone med härliga intensiva saker. Gäster, Formexmässa, resa, renovering - lillebror, hälsat på nära och kära.

Kommer framöver visa små bildreportage när jag springer över något hem med personlig stil, det kan vara vilken stil som helst bara det är personligt:)

Jag passade på att göra små foto reportage på mina syskons hem. Tycker det är roligt och intressant att fyra syskon med samma mamma och pappa kan bli så olika, både när det gäller personligheter och i detta fall inredningsmässigt. Har valt att börja med min lillasyster Carolyns (2år yngre än mig) hem. Hon älskar det romantiska och gamla gedigna. Cal, som vi kallar henne älskar att gå på loppisar och auktioner (precis som övriga syskon) och hitta personliga saker som faller henne i smaken.

Hos Carolyn finner du många stillebén, änglar, foton, tavlor, gamla möbler, dukar med spets, lågmälda pasteller. Massor av loppisfynd och vintage klänningar.
Här bor hon med sin underbara man och två barn.

Varsågod och stig in i Carolyns hem och låt dig inspireras av hennes stil:



I VARDAGSRUMMET






















































I MATRUMMET





























I ENA HALLEN


















I KÖKET












































Tack för att vi fick kika in hos er!



Ha det gott!
Kramar Jane






























































































 











Inga kommentarer: