tisdag 12 november 2013

Jag är så glad ...

... och tacksam över vår nya soffa.
Var så pirrig innan den kom,
 hur den skulle passa in,
eftersom vi bara hade sett den på nätet.
Den passade klockrent :)

Jag är så otroligt tacksam 
för att 
jag och mina kära lever i denna trygghet.
Jag har mina barn hela och friska, kan krama om dom, 
dom har mig och sin pappa,
 mat på bordet, tak över huvudet,
tryggt här uppe i landet
  mot större naturkatastrofer.
Skär i hjärtat när jag ser bilderna från 
Filippinerna <3 , 
tårarna kryper fram varje gång.

Sen slungas jag tillbaka till min värld
och kan bara tänka och säga TACK TACK TACK!!!



Nu blev det nytt för lilla Buddhan som inte får vara i soffan längre. Matte får offra sitt vita fårskinn.


Smart lösning med sidan, den är lös och går att använda som sitt del/puff om man så önskar (bara att lyfta bort träbrickan).



Vackra inrednings detaljer från Zelected by House (som jag säljer, blir du sugen på något kan du trycka på fliken under bloggens rubrikbild så kommer du till information och kataloger).


Min plats :) är divan delen närmast med stjärnkudden.

Önskar dig 
att du får skratta mycket idag :)
Kram Jane 


Inga kommentarer: