måndag 18 november 2013

Som karameller ...

... hittar jag små pumlor / julgranskulor
lite varstans.
Vad säger du? 
Pumla, julgranskula ...


Även fast jag har en hel del julgrejor 
kan jag ändå inte låta bli ;)

Hittade dessa färglada minisar
på ICA Maxi 29,90
Tycker de passar till en läcker karraskål
för ögat (inte magen :)






Dessa vackra metalliska minisar i naturens toner
 fann jag på Lagerhouse 49kr
Julkulor Kuligt 25-p 







Även morgonens himmel 
var som en stor karamell i rosa och guld.




Önskar dig en fantastisk dag!
Kram Jane

2 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken fantastisk himmel! Det finns så mycket julfint i butikerna nu. Kram Nilla

maria at inredningsvis sa...

ÅHHHH vad julmys:) din blogg gör att jag vill börja julpyssla NUUU haha

vill du se en fin Fransk lägenhet kan du kika in min blogg idag:)

ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion