torsdag 14 november 2013

Vinterkrisp i Piteå :)


Vilka underbara dagar vi har här uppe just nu.
Ett perfekt täcke av snö som lyser upp mörkret.
Gnistrande snökristaller som bäddat in allt,
från marken till trädens toppar.
Landskapet glittrar helt fantastiskt 
i solens sken under dagen.
Ett sagolandskap som får mig att häpna
 varje gång jag kikar ut genom fönstret
 eller tar en promenad.
Detta trots att jag är en sommarmänniska.

Jag önskar bara att det kunde få vara så här
 hela vintern <3







 
  



 




Denna drömfångare 40cm hittar du hos Lyckligahem.se



En drömfångare kan du hänga lite varstans.
Inte alltid över eller bredvid sängen ;)

Jag har hängt min stora drömfångare i ett av uterummets fönster.
En snygg effekt mot iskristallerna som bildas på glaset.
Tänker att den likaväl kan fånga 
tråkiga och negativa tankar dag som natt
på alla som är i huset :)


Stor KRAM till dig du underbara / Jane

Inga kommentarer: