söndag 9 december 2012

Härliga vinter :)

Hej mina kära!
Har just kommit in från en vinterfluffig promenad med Buddha Ice Star. Idag visar sig vintern från sin bästa sida som man blir glad av.
Det snöar för fullt här uppe, stora fina "lapphanskar" som dinglar ner och lägger sig som en vacker slöja över allt det mörka. Dessutom är temperaturen mild och snäll.
Drog bara på mig vinterkappan och morgonrocken under ;) Min man garvade åt mig, du och din morgonrock. Gillar skarpt att gå i morgonrock.
En annan sak som är ett pluss är att barnen som inte velat vara ute i det mörka och isiga vill nu bara ut och leka och skapa i detta vita fluff. 
Det blir så också så mycket trevligare att sitta och köra och ut och promenera.



Nu ska jag ta och sjunga upp och ge mig iväg på julkonsert med mitt underbara körgäng.


Önskar er alla en underbar söndag och mysig andra advent!
Glittriga kramar Jane

Inga kommentarer: