onsdag 12 december 2012

Tack kära ni!

Tack alla ni som läser min blogg!
Tusen tack till alla er som tar er tid att skriva en rad!
Det är så roligt med denna bloggvärld, det känns som när man var liten och hade brevvänner, när man finner någon i bloggvärlden som skriver en rad då och då och jag till dem. Så roligt att finna en sådan kommunikation:) Det känns skoj att kunna dela med sig av pyssel, tips, inspiration och tankar om livet:) Det är även kul att se tillbaka på det man skapat, bloggen blir en mini dokumentation. Ibland blir det inlägg ofta och ibland går det längre tid mellan inläggen, detta hänger ihop med det övriga livet och hur mycket tid jag har. Är tacksam för det jag skapat och tacksam för er som gör det möjligt för mig att driva min verksamhet.
.


Tack än en gång! Kramar Jane

Inga kommentarer: